Wednesday, January 16, 2013

Harper's Bazaar Spain: Navajo Look January / Tendencia Navajo Enero

OMG! I want everthing!!! I had these photos more a couple months now, and I can't forgive myself that I didn't post them before :/  I love how Harper's Bazaar Spain put all these outfits together for a boho chic girl during winter. If you have an inner bohemian girl, than you must be dying to have all those pieces (or similar) like me !
_____________________________________

Quiero todo!!! Ya tengo estas fotos por mas de un par de meses y no me perdono que no las haya subido antes :/ Me encanta como Harper's Bazaar España combino todos estos looks para una chica bohemia y sofisticada durantes dias de frio. Si tu tienes un alma behemia, entonces te estas muriendo en tener estas piezas (o similares) como yo!!! ;) !!


El Look - Tendencia Navajo
Photographed by Felix Valiente
Styled by Leticia Riestra
Hair by Carmen De Juan for Kerastase
Make-up Artist Carmen De Juan for Chanel
Model Aneu Riba Jimenez


Their tip: "Mix the textures to achieve a western urban look. Textures like an embroidered cotton jacket, a crochet top and fringe leather pants".


Mix a fringe sweater on top of a denim shirt. Don't be afraid to add more fringe, like a bag with fringes. Wear silver tone accessories.
_________________

Mescla un sweater de flecos con una camisa jean. No temas de agregar mas flecos a tu look con un bolso de flecos ;) ! Viste joyas en tonos plateados.


Happy Wednesday everyone! Thank you so much for reading.
 ________________

Feliz Miercoles a todos! Muchas gracias por leer. 

15 comments:

  1. Really truly falling in love with your blog!
    I hope you follow back so we can stay in touch because your site really is lovely!

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw! Rachel, you are so sweet ! thank you so much for your support which means a lot to me.
      done, I'm following you now, and we can keep in touch! your blog is also lovely !
      have a great day !
      xoxo!
      Elsey

      Delete
  2. Amazing photos, love the boots on the first picture. :)
    Thanks for visiting, I'm following you now. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Jonnessa! love your name ^^ !
      I'm so happy you like this ! isn't each piece amazing!
      Thank you so much dear! we keep in touch !
      Have a great day !
      xoxo
      Elsey

      Delete
  3. Hola preciosa, primero que todo quería agradecer tu visita, tus buenos deseo y tu comentario tan bonito, que gusto que estés allí.

    Vaya inspiracion y algo asi sera mi proximo post pero como look, ahora mismo hay un sorteo muy glam en Mi Mundo. Te animas?.

    Me gusto muchisimo estos looks y fotos.

    Feliz jueves.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holaaaa! tan linda tu, muchas gracias. Ya me pase por tu blog y espero te guste los comentarios que deje :D !! Te ves divina con tus pantalones tribal print!!!
      besitos !!

      Delete
  4. WOW! these outfits are definitely the same vibe as my recent post. i love it! The western look is in right now :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi girl!!! I know right :D ! I hope to find some great pieces as well ;) !
      see you around doll !

      Delete
  5. I've just found ur blog, and I like it!
    Mind to follow each other?
    I'm still a newbie in this blogging world, so will you give some feedback to me?

    cindypcp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw Cindy! thanks darling!!! I'm very happy that you like this blog :D !
      I wish you all the best for this beautiful journey, and I wish you enjoy it a lot !
      xoxo!
      Elsey

      Delete
  6. Gracias por seguirme, ahora yo también te sigo a ti... dime si quisieras que te siga en algún otro lugar, manejo mi blog en facebook, instagram, bloglovin, IFB, twitter y pinterest también =)
    besos
    www.petitgraphie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Diana! que linda que sos! muchas gracias. pero no te veo por aqui, en la lista de amistades :(
      De todas maneras es un gesto muy lindo de tu parte. Esta es la pagina en el facebook https://www.facebook.com/artbellafashion aunque pienso cambiarlos tambien, asi como cambie el nombre de mi blog de aqui. Pero si me sigues aqui, usando Google Friend Connection , entonces sabras mas noticias de eso ;)
      Muchas, pero muchas gracias por ser tan linda conmigo y tu apoyo. Creo que eso debemos de hacer las latinas, y todas, ayudarnos las unas a las otras :D
      Que tengas un hermoso dia
      besitos!
      Elsey

      Delete
  7. thank you very much Elisa! sounds great! I'm going to your blog right now :D
    xoxo!
    Elsey

    ReplyDelete
  8. Por favor, corregir el nombre del fotógrafo, os estaré agradecido, por muy feliz que sea el nombre es FELIX.
    GRACIAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola, muchas gracias por informacion y disculpe la falta. Gracias mil por su visita :)

      Delete