Friday, June 10, 2016

High-Waisted Jeans:: Mother-In-Law Gift




Top (blusa): Forever21, years ago / Bangles (brazaletes): Asos, years ago / Watch (reloj): Burlington Coat Factory $9.99 last year / Sandals (sandalias): Matisse / Sunglasses (gafas): No brand.

Hi Girls! I wasn't planning on posting an outfit idea, but I wanted to honor my mother in law. She gifted me these high-waisted jeans and I'm so happy because they are my only high-waisted denims. I have always worn hip-high jeans, so this is gooood! I styled it adding these pieces with a bohemian viba (I  everything Bohemian)
_________________

Hola chicas! No planeaba en subir una idea de vestuario, pero quise dar honor a mi suegrita. Ella me regalo estos pantalones y estoy super contenta porque son mis unicos pantalones denim de a la cintura. Siempre he vestido jeans a la altura de la cadera, asi es que esto es bueniiiiisimo! Lo combine con piezas de estilo Bohemio ( Yo  todo lo que sea Bohemio)
See you on Facebook & Instagram here here
______________

Nos vemos en Facebook y en Instagram aqui y aqui



1 comment:

  1. Me gustan pantalones asi, que relago lindo te ha hecho tu suegra! Te ves estupenda, con estas sandalias bonitas y colores amarillo y naranja paa top e bolso! Siempre linda! Un buen fin de semana! Besitos!
    DenisesPlanet.com

    ReplyDelete